wtorek, 19 maja 2015

Problemy gimbusów, brak czasu i nauka.

Cześć.
Dzień Dobry.

Eh nieważne. 
Po prostu chcę się z wami przywitać i tyle.
Dawno mnie tu nie było, moja przerwa od całej blogsfery trochę trwała, ale wróciłam. Zapewne nie na stałe. Może napiszę tylko ten jeden post, może dziesięć, lub wszystkich zadziwię (w tym samą siebie) i zostanę na zawsze. Nic nie obiecuję. Nie wiem, czy będę regularnie odwiedzać i komentować wasze blogi. Brak czasu jest zapewne słabą wymówką. Wszak są osoby, które robią 100% więcej niż ja, a mimo to znajdują tę chwilę na blogsferę. Być może są ode mnie bardziej zorganizowani, lub jest to spowodowane moim "olewczym" przyzwyczajeniom z tamtego roku. Nie wiem.
W ostatnim czasie wiele się zmnieniło. Temat ten raczę ciut pominąć, gdyż ciągłe rozgrzebywanie go już mnie męczy. Czasu nie cofnę, charakteru nie zmienie więc muszę żyć dalej. Tyle. Zaczełam nawet dostrzegać pozytywy całej sytuacji i chyba nawet powoli odnajduję prawdziwą siebie. Może brzmię trochę jak użalająca się nad swoim straaasznym RZyciem nastolatka, jednak tak nie jest. Przynajmniej ja tak tego nie odczuwam.
Nowa szkoła, nowe znajomości i tak dalej, to wszystko jakoś na mnie wpłyneło. Te wszystkie małe zmiany dały początek jednej naprawdę dużej: wreszcie czuję się szczęśliwa. Bez udawania, bez grama fałszywości. Po prostu.
Ten post jest zbyt krótki, jak zawsze zresztą. Wybaczcie mi, inaczej nie umiem. Nie wiem kiedy znowu coś naskrobie. To co właśnie przeczytaliście, było swego rodzaju sprastowaniem, wytłumaczeniem. Nie wszystko mi wyszło tak jak chciałam. Może gdzieś powiedziałam za dużo, innym razem za mało. Tak, czy siak nic poprawiać nie będę. Bo mogę.
Ah i proszę, nie zwracajcie zbytniej uwagi na błędy, bo jest ich zapewne mnóstwo. Przymknijcie lewe oko, przekręccie głowe w prawo, a gwarantuje wam, że już nie będą się wydawać tak karygone. Śmiem twierdzić, że wręcz całkiem zanikną.
Bywajcie.

2 komentarze:

  1. Życzę więcej czasu - może wtedy z nami zostaniesz na dłużej :)

    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Brak czasu, to nie tylko problem gimbusów. Też mam z tym problem. Życzę w takim razie znalezienia większej ilości czasu

    OdpowiedzUsuń